Gyakori kérdések

Összegyűjtöttük az esetlegesen felmerülő kérdéseket. Bármilyen további kérdés esetén rendelkezésedre állunk a hello@uzsonnasdobozom.hu email címen.

Fizetés

A termékeket a webshopon keresztül lehet megvásárolni, a termékek kosárba helyezésével.
Házhozszállítás vagy Csomagpontra történő szállítás esetén a fizetés történhet bankkártyával vagy utánvéttel is. Az utánvétes fizetés költsége 500 Ft.
Személyes átvetel esetén a fizetés történhet bankkártyával a rendeléskor, vagy készpénzben a rendelés átvételekor.
Banki átutalással történő fizetési igény esetén keress minket a hello@uzsonnasdobozom.hu címen.

Folyamatosan készítjük elő a rendeléseket szállításra.

Küldj nekünk egy üzenetet a hello@uzsonnasdobozom.hu címre amint lehet, és ha még a csomag futárszolgálatnak való átadása előtt megkapjuk, akkor mindent megteszünk, hogy a módosításnak megfelelően postázzuk a csomagodat.

Amint a futárszolgálat átvette tőlünk a csomagot, sajnos már nem tudunk módosítani a rendelésen.

A rendeléskor megadott szállítási címre postázzuk a csomagot. Ha a csomagod téves címzés miatt visszaérkezik hozzánk, sajnos csak ismételt postaköltség megfizetését követően tudjuk Neked elküldeni a csomagod.

Szállítás

Szállítási opciók Magyarországi rendelések esetén:

  • GLS CsomagPontra és házhozszállítás
  • MPL házhozszállítás
  • Személyes átvetel a Budapest 3. kerület, Csillaghegyi út 19-21. címen

A GLS futárszolgálat a csomagok szállítását hétköznap végzi, munkanapokon 8 és 17 óra között. A kiszállítás a megrendelést követően várhatóan 2 munkanapon belül történik. A kézbesítés reggelén a GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet a kézbesítés várható idejéről egy 3 órás időintervallumban (pl. "8-11 óra között"). Az SMS tartalmazza a csomag azonosító számát és a futár telefonszámát is.

MPL házhozszállítás esetén a szállítási idő 2 héttel megnövekszik a postai csomagfeladás eltérő ütemezése miatt.

Romániai rendelések esetén a házhozszállítás 5 munkanapon belül történik meg.

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal Magyarországon belül: 1960 Ft
GLS CsomagPontra történő szállítás Magyarországon belül: 1290 Ft
MPL házhozszállítás: 4990 Ft (1990 Ft + 3000 Ft adminisztrációs díj a postai csomagfeladás többlet időigénye miatt)
Házhozszállítás - Románia: 2990 Ft

A szállítás díját a vásárló fizeti a termék megvásárlásával egyidőben.

25.000 Ft feletti rendelési érték esetén a szállítás Magyarországon belül GLS CsomagPontra ingyenes.

Termékek

A Yumbox Original és Panino uzsonnásdobozok pont ugyanakkorák, csak az elosztásukban különbözőek.
Méretük: 21.5 cm x 15.5 cm x 5 cm
Súlyuk: 505 g

A Yumbox Snack uzsonnásdoboz kisebb, mint az Original és Panino uzsonnásdobozok.
Mérete: 17 cm x 13 cm x 5 cm
Súlya: 350 g

A Yumbox Tapas XL uzsonnásdoboz nagyobb, mint az Original és Panino uzsonnásdobozok.
Mérete: 24.5 cm x 17 cm x 5 cm
Súlya: 625 g

A Yumbox Presto (rozsdamentes acél) uzsonnásdoboz hasonló széles és kicsit magasabb, mint a Tapas XL uzsonnásdoboz.
Mérete: 24.1 cm x 19.8 cm x 5.1  cm
Súlya: 675 g

Segítünk választani!

A belső tálca a mosogatógép felső polcára tehető (65 ° C-ig hőállóak). A külső részt kézzel lehet tisztítani. A legtöbb mosogatógép hőmérséklet tartománya csak becsült és akár 20°C fokkal is eltérhet a valóságtól. A Yumbox dobozok lekerekített szélei és sima felületei megkönnyítik a kézi mosogatást. Mosogatás után hagyni kell megszáradni és ha hosszú időn keresztül nincs használva, akkor nyitva kell tárolni.
Mikrohullámú sütőben nem szabad melegíteni.

A Yumbox korlátozott garanciát ad termék meghibásodás esetére. Mosogatógépben való túlhevítés miatti sérülésre, valamint nem rendeltetésszerű használatra nem terjed ki a garancia.

Tényleg nem ;) A Yumbox uzsonnásdobozok csöpögésmentesek. A belső szilikontető szorosan illeszkedik az alsó tálcához és így az ételek a saját rekeszükben maradnak, még a sűrűbb folyadékok is, mint például a joghurt vagy az almaszósz (vizet ne önts az uzsonnásdobozba). Az ételek nem fognak átfolyni a többi rekeszbe, vagy kifolyni az uzsonnásdobozból. A rekeszeket legfeljebb 3/4 részig töltsd meg a legjobb illeszkedés érdekében.

A Yumbox márka alapítói, Maia és Daniela az USA-ban és Franciaországban élnek. A termékek felelős gyártási folyamattal készülnek Kínában.

Az Uzsonnasdobozom.hu a Yumbox termékek jelenleg egyetlen magyarországi forgalmazója.

Visszaküldés és visszatérítés

Általános szerződési feltételeinknek megfelelően elállási jogodat a termék kézhezvételét követő 14 napon belül gyakorolhatod.

Elállási szándékodat emailben tudod nekünk jelezni a hello@uzsonnasdobozom.hu email-címen. A terméket az elállási szándék jelzését követő 14 napon belül kell visszajuttatnod hozzánk. Bármilyen szállítási módot választhatsz (akár személyesen is behozhatod), de a visszaszállítás költségei Téged terhelnek.

Visszaküldési cím:
Uzsonnásdobozom.hu
Csillaghegy Irodaház
Budapest
Csillaghegyi út 19-21.
1037

Utánvéttel visszaküldött terméket nem tudunk átvenni. Kizárólag sérülésmentes, vagy a rendeltetésszerű használatot meg nem haladóan használt és tiszta termék visszaszolgáltatása esetén tudjuk a teljes vételárat megtéríteni.

Vásárlásod összegét (a kiszállítási költséggel együtt) legkésőbb a termék megérkezését követő 14 napon belül visszatérítjük a vásárláskor használt bankkártyára, vagy visszautaljuk a bankszámládra. 

Termékeink tartós, időtálló anyagokból készülnek annak érdekében, hogy megbízhatóan magas minőséget képviselhessenek.  
A Yumbox és a Lunch Punch termékek is 12 hónapos gyártói garanciával kerülnek értékesítésre. A gyártói garancia gyártásból eredő hibák, pl. anyaghibák, vagy alkatrészhibák esetén a vásárlást igazoló nyugtával együtt érvényesíthető.
Használatból, nem megfelelő (pl. túl magas hőfokon történő) tisztításból vagy nem megfelelő tárolásból eredő hibák (pl. penészesedés) esetén a gyártói garancia nem érvényesíthető.

Ha úgy véled, hogy a terméked gyártói hibás, kérjük, írj nekünk a hello@uzsonnasdobozom.hu email-címre, hogy megoldást találjunk a panaszodra. Kérjük, hogy a rendelési számot és a hibás terméket/működést bemutató fényképet is tartalmazza az email. Szeretnénk, ha örömmel használnád termékeinket és mindent megteszünk, hogy panasz esetén segíteni tudjunk!

Bizonyos esetekben szükség lesz rá, hogy visszaküldd nekünk a terméket, hogy mi is megvizsgálhassuk azt, mielőtt csereterméket, vagy pénzvisszatérítést tudunk adni.