Hogyan oszd meg affiliate linkedet a közösségi médiában

Hogyan oszd meg affiliate linkedet a közösségi médiában

Ha a nagykövetünk vagy, akkor van egy saját linked, az azokon keresztül érkező vásárlások után jutalék jár Neked. Célod, hogy a linkedet a közösségi média oldaladon megosztva rákattintsanak a követőid, és azon keresztül érkezzenek a www.uzsonnasdobozom.hu oldalra.

Fontos, hogy a linked kattintható legyen – ha ugyanis nem kattintható, akkor előfordulhat, hogy nem pontosan azt a linket fogja a követőd meglátogatni, hanem csak rákeres a www.uzsonnasdobozom.hu oldalra és így nem részesülsz jutalékban.

Összegyűjtöttük, hogyan tudsz kattintható linket megosztani a különböző közösségi média oldalakon:

 

Instagram

Poszt leírásába tett link sajnos nem kattintható, úgyhogy poszt készítésekor célszerűbb Bio-ba tenni a linkedet. A posztban írhatod, hogy:

  • „A linket megtalálod a bioban!”
  • „Írj rám DM-ben, és küldöm a linket!”

Ha valaki érdeklődik, küldd el neki privát üzenetben a linkedet, mert így biztosan kattintható.
Használhatsz Linktree-t vagy hasonló szolgáltatást, hogy több linket tudj egy helyen megjeleníteni.

Story-ba tehetsz kattintható linket:

  • Használj „link” matricát a sztoriban, és írd ki egyértelműen, mit találnak rajta.
  • Tipp: Használj call-to-action-t, pl. „Nézd meg itt 👇” vagy „Rákattintasz, és már mehet is a rendelés!”

 

Facebook

Személyes profilodon posztban vagy sztoriban:

  • A link kattintható lesz, érdemes egy rövid ajánlást vagy tapasztalatot is írni mellé.
  • Elérhető azoknak is, akik nem követnek, de ismerősök (láthatósági/biztonsági egyéni beállításaidtól függ)
  • Tipp: használj egy saját fotót vagy termékképet az uzsonnasdobozom.hu oldaláról, hogy jobban megragadja ismerőseid figyelmét

Csoportokban (ahol ez megengedett. A Vidám Uzsonnák Fb csoportban nem posztolható affiliate link):

  • Ha valaki témába vágó dolgot keres, válaszként megoszthatod a linkedet.

 

Pinterest

Ha van saját fiókod, készíthetsz pin-t, aminek a linkje a saját affiliate linked lesz.

  • Olyan képet válassz, ami illik a termékhez, és írj hozzá kulcsszavakat.

 

TikTok

A link bio-ba rakható, de csak üzleti fióknál! (1000 követő szükséges)

  • Használj videóban call-to-action-t: „Link a bioban!”
  • Kommentbe is beírhatod, de az nem lesz kattintható

 

E-mail / Messenger / WhatsApp / Viber

Itt a link mindig kattintható, és mivel személyesebb a kommunikáció, jó eséllyel rá is fognak kattintani.

 

+1 tipp:

A call-to-action (röviden: CTA) egy olyan felszólító mondat vagy kifejezés, amivel cselekvésre buzdítod az olvasót. Például: „Kattints a linkre!”, „Nézd meg most!” vagy „Rendeld meg még ma!”.

Vissza a blogba

Mit gondolsz erről a cikkről?

Hozzászólásod jóváhagyást követően fog megjelenni az oldalon.